Monday 14 November 2011

Roadblock...entah apa2 entah...

hari nih ada gathering makan-makan utk group aku...setiap 2-3 bulan skali pasti ada gathering bagi meraikan kejayaan mereka yg bekerja keras dalam mempromosikan product GROLIER nih...thnaks pada boss aku...boss mmg best laaa...:)

lepas makan-makan...kitaorg buat diskusi + ngn post mortem skali untuk event yg dah selesai...so..sedar x sedar dah kul 1 pg...lewat beb..jauh nak balik nih...

dalam keter syok pulaks dgr lagu-lagu dari SINAR FM...mmg lagu layan habis...dah nak sampai rumah..ada road block laks...huhuhu...sebelum nih tiap kali road block aku mmg x pernah kete tahan...tetiba malam nih kena tahan laks...

cam biasalah..abg polis nih mintak lesen ngn i.c...dia tgk road tax ok..agaknya dah xde apa nak tanya...kete aku dah laa standard kilang cuma ada laa masuk body kit cap ayam skit2...leh pulaks dia persoalkan kenapa bumper keter aku color ijau...aku cakap laa..x sempat nak cat...leh laks dia cakap..bukan trend ke skrg nih...keter warna warni...kenapa rim x cat ijau...x sempat nak cat gak ekkk...loyar buruk punya polis...pastu dia tgk laks ada sticker group kete...leh laks dia cakap...ada geng ye...ko racing ke? huhuhu... adusss..keter standard mana ada racing cik...join group nih nak tambah kawan2 jerk..cuba cik tgk kat seat belakang...ada teddy bear anak aku lagi..x kan laa nak racing bawak teddy bear...jawab aku...

pas polis tuh usha2 keter aku...last soalan dia...leh pulaks dia tanya aku...apsal berenti tepi?? nih soalan maut ke soalan nak kena penampar pg2 nih...huhuhu...aku cakap laa..abg polis tuh suruh saya ke tepi...pastu dia diam...dia bg balik lesen ngn i.c aku...pastu dia cakap...kalau ko cat 1 keter color ijau nih lawa jugak...huhuhu..ayat nak ambik hati...pas aku tuh aku terus blah...ini ler road block yg entah apa2 entah yg aku pernah kena...thanks pada abg polis tuh pasal bg idea yg bernas color apa yg sesuai utk keter wira kontot aku nih...hehehehe...

No comments:

Post a Comment